ПОГОДЖЕНОна засіданні методичної радипротокол №1 від ..2022р.
1. Засідання
Тема: система оцінювання загальних досягнень учнів
2. Засідання
Тема: цифрові технології в освітньому просторі
3. Засідання
Тема: види оцінювання робіт учнів (з досвіду роботи); академічна доброчесність
4. Засідання
Тема: інноваційні технології в освіті
ПОГОДЖЕНОна засіданні методичної радипротокол №1 від 03.09.2021р.
Засідання №1
1. Обговорення календарного паланування спільноти вчителів предметів природничо-оздоровчого циклу.
2. Розгляд нормативних документів:
- Державний стандарт базової середньої освіти (затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 30 вересня 2020 р. № 898)3
- 3. Академічна доброчесність і академічна свобода вчителя.
Засідання №2
Тема: Дистанційне навчання в школі: простір можливостей.
1. Практики та підходи до дистанційного навчання
2. Формування мотивації учнів до навчання засобами інформаційно-комунікаційних технологій.
3. Поширені веб-ресурси для дистанційного навчання.
4. Розгляд нормативних документів:
- Професійний стандарт за професією "Вчитель закладу загальної середньої освіти" (затверджений наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 24 грудня 2020 року №2736)
- методичні рекомендації для працівників центрів професійного розвитку педагогічних працівників, керівників і педагогічних працівників закладів освіти щодо використання в роботі професійного стандарту за професіями «Вчитель початкових класів закладу загальної середньої освіти», «Вчитель закладу загальної середньої освіти», «Вчитель з початкової освіти (з дипломом молодшого спеціаліста)»
Засідання №3
Тема: Формування ключових компетентностей на уроках природничо-оздоровчого циклу.
1. Природничо-наукова компетентність як основа цілісності знань про природу.
2. Дослідницькі технології навчання в контексті формування природничих компетентностей учнів.
3. Інтерактивні технології навчання
4. Здоров'язбережувальні компетентності на уроках здоров'я.
Засідання №4
Тема: Позакласна робота важлива складова виховання сучасного учня.
1. Значення дослідницьких проєктів і практичних занять під час вивчення природничих дисциплін.
2. Природоохоронна діяльність школярів в позаурочний час, як основа екологічного виховання.
3. Формування умінь і навичок надання першої домедичної допомоги у школярів.
4. Організація індивідуальної позакласної роботи.
Комментариев нет:
Отправить комментарий