План методичної роботи спільноти вчителів природничо – оздоровчого циклу
на 2024 – 20245н.р.
Тематика засідань
ПОГОДЖЕНО
на засіданні методичної ради
протокол №1 від 30.08.2024р.
Засідання №1 (серпень) Тема: Організаційне забезпечення викладання предметів природничо-оздоровчого циклу в школі
1 . Методичні рекомендації МОН України щодо особливостей викладання предметів природничо-оздоровчого циклу у 2024/2025 навчальному році.
2. Рекомендації МОН України щодо оцінювання результатів навчання здобувачів освіти відповідно до Державного стандарту базової середньої освіти (Наказ МОН України від 02.09 2024р Про затвердження рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання)
3. Особливості викладання навчальних предметів природничо-оздоровчого циклу та обговорення календарних планів на І семестр 2024 – 2025 н. р. в 5 – 7 класах в умовах НУШ.
4. Про особливості оцінювання освітніх галузей НУШ та ведення класного журналу 5-х, 6-х, 7-х класів.
5. План і завдання професійної спільноти на 2024/2025 навчальний рік.
6. Інтегрування навчальних програм для учнів, які перебувають на індивідуальній формі навчання та інклюзивномунавчанні.
7. Організація безпечного освітнього середовища.
Засідання №2 ( жовтень)
Тема: Модернізація навчально-виховного процесу шляхом впровадження сучасних освітніх технологій та методики навчання в особливих умовах сьогодення (Практикум).
1. Використання ШІ технологій на уроках географії: переваги та ризики .
2. Застосування інновацій у професійній діяльності вчителя НУШ шляхом діяльнісного підходу в дистанційному та змішаному форматі в умовах сьогодення на прикладі уроків природознавства.
3. Обмін досвідом та ідеями викладання предметів в 5 – 7 класах НУШ. Про групи результатів освітніх галузей.
4. Форми роботи з обдарованими учнями.
Засідання №3 (січень)
Тема: Педагогічна майстерність вчителя як основа успішного формування в учнів ключових компетентностей (Круглий стіл)
1.Цифрові ресурси вчителя на уроках різних типів як засіб формування ключових компетентностей учнів на прикладі уроків основ здоров’я.
2.Проектна діяльність учнів як умова підвищення якості навчального процесу з біології. Обмін досвідом, обговорення
3. Розробка стратегії діяльності вчителя в умовах дистанційної та змішаної освіти в умовах воєнного стану. Аналіз ризиків та негативних наслідків падіння ефективності навчального процесу в умовах воєнного стану.
3 . Обговорення проведених уроків та виховних заходів.
Засідання №4 ( березень)
Тема : Формування здоров’язбережувальних компетентностей школярів через взаємодію вчителя та учнів.
1.Формування здорового способу життя, як складової соціалізації учнів, стимулу до активної участі в суспільному житті .
2. Навчання на ситуаціях, наближених до реального життя. Самоохоронна поведінка та навички, які сприяють збереженню здоров’я.
3. Конкурсний відбір підручників на 2025/2026 навчальний рік
Засідання №5 ( травень)
1. Обговорення питань щодо викладання предметів природничо оздоровчого циклу в 5 – 7 кл. в умовах НУШ у 2024 – 2025 н. р. (обмін досвідом).
2. Підсумки та аналіз роботи спільноти вчителів природничо оздоровчого циклу за 2024-2025 н. р.
3. Вироблення рекомендацій до перспективного плану засідань спільноти вчителів природничо – оздоровчого циклу на наступний 2025 – 2026 н. р.
Комментариев нет:
Отправить комментарий